Vaše povídání mi změnilo cestu k životu

15.04.2010 00:00

Na začátku bych vám chtěla moc poděkovatr za krásné dvě knížky, které jsem si od vás odnesla. Moc jsem vás obdivovala, jak dokážete o svém ne moc pěkném dětství povídat, o prvním svém milování, klukům jakou jste dal radu do života, aby byli při prvním milování na dívku něžní... Vaše slova mi rozehřívala srdce. Musím se přiznat, že při povídání o vás a Jindřichovi, který vás jak by se řeklo dneska ŠIKANOVAL, tak mi ukápla i nějaká ta slzička...

Každopádně vám přeji mnoho úspěchů, štěstí, ale hlavně zdraví!!!!!!!!!! Vám i vaší rodině! (Manželce Zdeně a dvěma dcerám.)

PS. Jen co jsem došla ze školy otevřela jsem vaši knížku a zabrala se do čtení tak, že mi najednou uplynulo 36 stran, ve čtení budu pokračovat i nadále!!!

Děkuji vám mockrát, vaše povídání mi změnilo cestu k životu!!!!DĚKUJI!!!!

S pozdravem Kateřina, žákyně 8. tř. ZŠ Mikulov